Followers

kenangan yang terindah

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

permata hatiku....

Lilypie - Personal pictureLilypie Second Birthday tickers

Thursday, 31 December 2009

Sedapnye...

                                                                   Daging goreng bercili 
                                                                      Ikan pari bakar
                                                                Udang goreng butter
                                                                  Ketam goreng bercili
    Puding koktail
Kek coklat lembab
Muffin coklat
Kek coklat lembab
Roti John mr.krell
Burger mr.krell 
Burger mr.krell
Kek coklat lembab
Kek sarang semut
Kuih keria
Mee udang
Sizzling mee
Sayur tahhu campur
Steamboat
Kek gula hangus hari raya haji













Monday, 28 December 2009

Outstation



Assalammualaikum..

Fuh..rasa hiba gak tgk husband kena outstaion ke Jerlun, Kedah..Kul 2ptg td depa btolak..
depa pegi seramai 4 team..1 team ade 2 org..so, abg team ngan Saha..herm...keje tu ambik masa selama 2 mggu lebih..tpksa la gak..wpun x penah bpisah sejak Nabil Hazim d lahirkan..
Ape2 pun, aku tetap tabah harungi dugaan & cabaran..Nasib baik ade kawan2 yg sanggup membantu.Aku harap abg dpt menjalankan tanggungjawab dia sbg seorg pekerja dgn baik..Ina bersama baby kita, nabil hazim sentiasa mendoakan keselamatan abg semasa pegi dan balik..
InsyaAllah..Amin..
..i always loving u..

Tuesday, 22 December 2009





Ekslusif Untuk Wanita ~ Pembersih Wanita ~ Fadaraj


Price per Unit (piece): RM 12.00 
Mengandungi 3 jenis haruman 

1.      Sari Akar Wangi
2.      Sari Tangas.
3.      Haruman original.

Pembersih Fadaraj sarian tradisional muslimah mengandungi

1.      Akar serapat
2.      Garam galian
3.      Manjakani
4.      Asam
5.      Sireh.

Cara menggunakannya..

1. Tuangkan sedikit ke atas tapak tangan yang bersih,

2. Basuh pada faraj dan bilas selepas 30 saat.
3. Hasilnya faraj sentiasa kemas, rapat, segar, selesa dan dijauhi penyakit.


Rumusan khas dari sumber alam semulajadi segar serta suci untuk penjagaan faraj para wanita yang memilih perawatan secara tradisional.


Keistimewaan Pembersih Fadaraj

Digunakan untuk merawat keputihan dan bau tidak enak, gatal-gatal dan luka-luka . Wanita lepas bersalin, wanita datang haid dan sebagai agen rapat dara.
Diluluskan oleh Kementerian Kesihatan Malaysia MAL 05071281K

Monday, 14 December 2009

cuti yg pendek..tp menggembirakan..

ni ade kat umah kakak kat melaka..ade kenduri akikah (sabtu - 12/12/2009)

 
ajim ngan atok kat johor..balik kg terus dr melaka..syok la..rasa mcm x nak balik kl je..

 
 
 
 
jalan-jalan kat kg..syok la naik moto ni..tp yg kurus2 je leh naik..
mane yg terlebih berat tu, alamatnye..terjongkit la moto ni..hehehe..

Tuesday, 8 December 2009

Farewell Julia (08 Dec 2009)

Ni la kek untuk julia & DD..Julia last day 08/12/2009..DD plak 141/12/2009..
habis la kawan2 aku semua..tp Julia kira org lama gak tu..
"Semoga korang berjaya dalam harungi kerjaya yg baru ok.."

 
Ni la DD & Julia..senyum sokmo gitu gak..

 
DD & Julia nak potong kek coklat yg d buat oleh kak fariza khas utk diorang..

 
ait..tangkap muat ni...hehehe..

kak ida yg glamer..glamer mak nyahhhhh....

muka tension giler..lambat sgt nak kul 6..kepala dok hingat nak balik je..

tggu giliran jek plak hujung bln ni...

potong! potong! potong!

  
nak jugak potong kek...herm...

 
comelnye muka kak ayu....kiut giler..

 
aku bsama DD..