Followers

kenangan yang terindah

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

permata hatiku....

Lilypie - Personal pictureLilypie Second Birthday tickers

Tuesday, 31 August 2010

3 tahun sudah..

Assalammualaikum..

Syukur Alhamdullilah..3 tahun dah usia perkahwinanan aku ngan hsbnd..mcm x caye lak..31 Ogos tu tarikh aku nikah..tp bsanding pada 01 September..sempena 31 Ogos tahun ni adalah 53 thn kemerdekaan kita rakyat malaysia..

Celebrate?xde la ape yg best..nak raya dah kan..nak guna duit byk..lain kali aje..byk g masa..cuma jenjalan bshoping raya..beli baju raya kami..& segala kelengkapan sempena myambut hari raya aidilfitri yg bakal tiba..

Aku dah cukup bsyukur sbb dia masih bsama aku..anak kami pun baru sorg..mber2 aku 3 thn kawin, dah 2 org anak..xpe la..slow2..perancangan tu mmg ade..tp biarla Allah yg menetukannye..
ok la..tu je yg aku nak brthu ari ni...hehehe..selamat beramal..

Tuesday, 24 August 2010

Cabutan bertuah untuk Aidilfitri


Salam Sejahtera semua..
Jom join Cabutan Bertuah dari Sop.
Klik saje banner tu untuk join..

Hadiah: Butang baju melayu
Sgt cantik n boleh d jadikan hadiah utk en.somi..
hehehe..

Tarikh Tutup:
31 Ogos 2010

GA datang lagi!


                                                                       
       Salam Sejahtera semua..
jom kita sesama join GA oleh sis Kelly ni lagi!
mudah2an ade la rezeki qistinamy kali ni yeh..
terdapat 10 apron set yang berwarna kuning untuk dimenangi!
 semoga berjaya semua..