Followers

kenangan yang terindah

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

permata hatiku....

Lilypie - Personal pictureLilypie Second Birthday tickers

Tuesday 6 July 2010

Akhirnye..


 
majlis batal air sembahyang..syukur..sekali lafaz je.. 
majlis akad nikah - bgambar bsama rakan2
 majlis bsanding lak..2 org tu anak saudara aku yg debab2..jd flower girls..
ada gak family ajim ni..muka semua letih..penat buat keje..
cup cake yg d sponser oleh aku..beli online je..xsempat nak buat sndri..
buah dlm bakul tu hantaran yg d sponser oleh aku..hehehe..
btuah adik aku..ramai yg sponser dia..masa aku kawin dulu, sdn bhd tau..sedih2..
kek makan bdamai..beli mahal2..kita org gak yg bedal..huhu..
ade je ajim n insyirah ni..baru bgn tdo masa ni..
myibuk d khemah pengantin..letih melayan karenah ajim..nasib baik sorg je..hehehe..

p/s : pasni tggu adik  aku yg sorg je lg belum kawin..yg tu mesti buat lg  ganas dr skrg ni..kui kui kui..

No comments:

Post a Comment