Followers

kenangan yang terindah

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

permata hatiku....

Lilypie - Personal pictureLilypie Second Birthday tickers

Wednesday, 7 July 2010

2nd besday nabil hazim

Assalammualaikum..

Hari ni adalah besday ajim yg ke-2 tahun..thn lepas aku ngan husband buatkan besday party umtuknya..
tapi thn ni kita org celebrate kat luar je la..almaklum la..ngan kesempatan masa yg tidak mencukupi..baru lepas balik kg lg tu..weken ni pun agak bze..kenduri kahwin sblh laki adik aku kat wangsa maju..

Pulak tu..umah aku di jadikan tmpt psinggahan adik beradik, saudara mara aku yg nak gi kenduri sabtu ni..aku kenalah bsiap sedia..ngeh ngeh ngeh.. 

So, ape2pun aku ngan hsbnd ttp ingat besday ajim permata hati ku yg sorg tu..hadiah?? tggu je la..mesti ade nyer la..

p/s : ibu n ayah syg sgt kat ajim..ajim jgn nakal2 ok..dah besar..2 thn dah..nak adikk??? tggu thn depan lah..huhu..

3 comments:

  1. hepi besday ajim...xdek ke gambo ajin 2taun nih???heeeeeeee

    ReplyDelete
  2. ade..tggu selepas ini..hehehehe..

    ReplyDelete
  3. Hi, hope it's OK to contact you with this comment. We'd like to offer you to be included on our giveaway search engine: Giveaway Scout (http://www.giveawayscout.com). Have a look and if interested, use our online form to add your blog (http://www.giveawayscout.com/addblog/ ). thanks, Jen

    ReplyDelete