Followers

kenangan yang terindah

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

permata hatiku....

Lilypie - Personal pictureLilypie Second Birthday tickers

Wednesday, 12 May 2010

Kasut persandingan_02/05/2010

Salam semua..
Hari buruh ari tu adik bongsu aku dtg umah.almaklum la..dah nak kawin la kata kan..
sambil tu ambik kad kawin yg d tempah khas di KL ni..dlm masa yg sama lak, aku ajak la jenjalan adikku ini..
nak beli kasut untuk bersanding lak..adik aku ni cerewet sikit orgnye..dah ade, nak lg..kira jenis x puas hati je ape yg ade..hehehe...tgumpat lak..sori yeh sis..weken tu gak aku ajak dia ke sunway piramid, ioi mall, jaya jusco equine park..kira SUNWAY PIRAMID ni lah tmpt terakhir kami pegi & dia jumpa gak kasut idaman dia tu..aku pun rabun gak mlm tu..tnmpk butik CARLO RINO, cpt je masuk..sbb dah nak tutup dah..syukur alhamdullilah..jumpa gak akhirnye..aduhai adik bongsu ku ini..nasib baik la adik.

 sempat lg nak bposing tu..
wahai baby ku nabil hazim..
ayah tlg ambik gmbr yeh..
nak possing maut pun dah x leh..almaklum je la kan..
yg berdiri tu la adik bongsu ku..
sama x muka mcm aku?
dia mata bulat..aku ni ala2 komunis sikit..hehehe..
cantik gak cermin ni kan..
boleh la letak kat umah lepas ni..
nak balik dah..babai..

4 comments:

  1. kasut sanding akak dah hilang,pindah randah tertinggal dimana tau, di Langkawi..uwaakkkkkk...:(

    ReplyDelete
  2. hehehe..kasut sanding saya lak ade dlm almari je..

    ReplyDelete
  3. MASALAHnye manenye pic kasutnye...beria je i baca smpai abih skali ENDINGnye...xleh jd PENGARAH ni...mengarah boleh la..muuahahahahaaa......

    ReplyDelete
  4. ade..tu kasut adik la..bkn kasut k.ina..nnti la snap masa dia kawin nnti..x suprise la..x kan semua nak tunjuk nyah..

    ReplyDelete