Followers

kenangan yang terindah

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

permata hatiku....

Lilypie - Personal pictureLilypie Second Birthday tickers

Wednesday, 12 May 2010

Handset

DULU

NOKIA 7610

 lama gak aku guna hset ni..
mbe dlm 4 tahun kot..masa tu bujang lg..
smpi la dah ade anak nak masuk 2 thn ni..
aku mmg suka hset ni..besar..tahan lasak..d baling pun still leh guna
TETAPI..setelah nabil hazim anakku tu masukkan
hset aku ni ke dlm air milo HSBND AKU..ku terima jua takdirNYA..

NOKIA 1100

dan AKHIRNYE..aku pakai hset
SEMENTARA sprti gmbr di atas..tp aku rileks je..
buat ape nak malu..janji aku leh kol & sms..tp xde la video ngan kamera..

SELANG BEBERAPA HARI SELEPAS ITU...


SEKARANG 

SAMSUNG F480

taraaa....ni la hadiah dr hsbnd aku yg tcinta..
syukur alhamdullilah..
agaknye hsbnd aku kesian tgk aku kot..
dok pakai hst yg dah xde org nak pakai..
semua rezeki ni dtgnye dr Allah SWT..
kita sbg hambaNYA hanya berdoa & mengucap Syukur Alhamdullilah..
AMIN YA RABBAL ALLAMIN.. 
 

4 comments:

  1. Fuyooo....beli HANDSET baru tu....caayeee laahh sis...banyooookkk pitih cik abe demo.. ;)
    sedaakkk orghe....

    ALHAMDULILLAH....
    samsung tu baii...mmg PUAS HATI la..screen besar..jaga hati2 la ngn ajim tu...

    ReplyDelete
  2. hset yg dulu dah lama guna..tp still ttp syg yg daun tu..dah ajim buat hal, x pe la nak buat mcm mane..anak nye psl x pe..simpan la duit..demo pun byk duit apo..

    ReplyDelete