Followers

kenangan yang terindah

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

permata hatiku....

Lilypie - Personal pictureLilypie Second Birthday tickers

Tuesday, 30 March 2010

Wekend yg lepas

Stemboat kembali lg..
 Ajim bersiar2 dpn umah je..
Gi jenjalan di Melaka..sambil jenguk adik bongsu ku, Ain..suka betul ajim kalo bab2 bjalan ni..
"pasni kita pau mak usu yeh ajim.."
 Ingat nak naik beca ptg tu..murah je..sekeliling bandar melaka tu cuma RM10 je..
tp d sebabkan ajim x berapa nak sihat, tpksa la abaikan je..
xpe..lain kali leh pegi lg..lgpun byk "hotel" kat sane..
umah kakak ngan abg  aku pun ade kat sane jugak..
ajim tu xsihat, tp aktif betul dia..mcm x demam je..
 Ajim x nak pegi tmpt lain..nak tgk air pancut je..
ajim nak mandi kat situ ke?

p/s : pasni, aku mesti rindukan adikku ain..sbb tu aku habiskan masa bercuti tdo umah dia..
almaklum la..lepas dia kawin nnti, dia duduk sarawak..ikut suami dia kerja kat sana..sedih maa..
sbb dia adalah yg paling rajin & sekepala ngan aku..lagi2 ngan my hubby..

No comments:

Post a Comment