Followers

kenangan yang terindah

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

permata hatiku....

Lilypie - Personal pictureLilypie Second Birthday tickers

Saturday, 30 January 2010

Majlis pertunangan adik bongsu ku..30/01/2010

 
Pasni, jauh la ain dok tinggalkan kami semua..sarawak lak tu..jenguh la nak ke sana.. 

  

  
hehehe..ajim dok atas meja.. 

 
hehehe..gubahan buah2an & sireh junjung ni hasil air tangan aku sndri..
untuk di berikan pd pihak lelaki..mcm x caye je leh buat..
hentam sudah la..

  
Hantaran dari pihak pompuan kepada pihak lelaki..
x termasuk kek (SR), buah & sireh junjung lg tu..
untung je pihak lelaki.. 

 

Gmbr atas tu - hantaran warna hijau dr pihak lelaki kepada pompuan..
Gambar bwh tu plak - pencuci mulut..bykknye kuih..tp tuan umah x dpt ape2 pun..habis bersih..

  


  
yg sebelah kanan tu anak saudara aku yg pertama..tingkatan 1..ninie..
tinggi dia dah melepasi aku..sbd tu aku bgambar duduk je ngan dia,...malu ahh..

   

 
 Gmbar ni ptg smlm punyer..masa tu kami semua nak balik umah masing..
akak, abg & adik aku dok kat melaka..
aku je yg tcampak jauh sikit..sian mak..tinggal berdua je ngan ijan..
nnti ade masa aku nak cuti lama kat kg..leh mkn ayam kg..sedap hoo..


1 comment: