Followers

kenangan yang terindah

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

permata hatiku....

Lilypie - Personal pictureLilypie Second Birthday tickers

Tuesday, 3 November 2009

makan steamboat lg..

Hehehe..mggu lepas buat steamboat lg kat umah..
kira dah 3 kali buat la jugak..leh makan 3-4 kali bersama suami..
ajim tgk je la..mane leh mkn..tomyam tu pedas..
masa tu kami berdua sakit tekak..tp teringin punyer pasal, mkn gak tu..
tp buat tomyam x pedas sgt la..sbb sos dah pedas..
guna sos chili thai..sedap giler..
kalo nak sedap lg..mkn ngan nasi sekali..fuh..myengat beb..


 
hehe..guna rice cooker je la..
nnti ade rezeki baru beli bekas tu..
tp ok la jugak guna bekas ni..tp kena tggu smpi mdidih la..
kasi tutup itu penutup periuk..hehehe..ni tgh mendidih ni..
opocot..panas..


hehehe..kali ni beli kepah..kerang..udang x de kali ni..
sbb mls nak kopek kulit..hehehe..



ha...ni yg paling aku suka mkn..
byk tul..smpi esok pun leh mkn lg..
modal semua buat steamboat ni dlm rm60++ la..
tp mmg puas hati buat sendiri.leh mkn byk2..lama2 duduk..
pastu terjamin kebersihannye..
suami pun suka..skrg ni kami kalo teringin, buat je sndri..



hahaha..x lupa ngan vegetables..kangkung..cendawan..tomato ngan kacang bendi kali ni x masuk forum..
ari tu ade la..pastu beli sotong yg keras sikit tu..rasanye lg ummph..
ari tu beli yg jenis lembik tu..kureng sikit rasanye..
ketam?x yah la..beli ari tu je..pastu mcm malas je nak kopek2 ni..
nak terus ngap je..senang..



eh..tselit gmbr depa berdua plak..masa ni kat hsptl serdang..
ajim demam ari tu..


No comments:

Post a Comment